2. srpna 2008

Amarula Tree

Zjistila jsem nepříjemnou věc. A to, že jsem sedla, otevřela blogger, chtěla něco napsat a pak jsem to zavrhla. Jo, už taky musím cenzurovat. Ale ne v tom smyslu, že nemůžu psát úchylný věci..jakože se třeba v práci zrovna dloubu v nose a tak XDDDDDDDDDDD Myslím tím cenzuru kvůli někomu. Ale vy víte, dámy, že podstatné věci se stejně dozvíte, protože já si to nedokážu nechat pro sebe. To zní úplně jako z Gossip Girl :D

Musím něco dělat se svým kulturním životem. Čím dál tím víc si připadám jako kulturní barbar. Žádné výstavy, žádné kino, divadlo, balet, opera, festival a tak dál. Včera se mimochodem konala nějaká hrozná akce u nás na náměstí. Prostě to tam nejvíc rozjel nějaký vesnický boy band po 40ti letech. A asi hráli punk. Protože po městě se pohybovaly upocené existence s džínovýma vestičkama, kohoutama vyhoněnýma cukrem a vodou, motaly se všude možně a v ruce třímaly kelímky s pivem. A kdybyste to viděli ráno! A to vše před policejní stanicí! Nestydové.


Dneska v práci pěkná nůda. Těším se na celodenní telefonáty složené z mého nádherného, nacvičeného, milého uvítání a následného:
  • dobrej, to je Zbraslaaaaaaaav?
  • Dobrý den, obecní úřad?
  • No prosimvás! Mám tu za barákem rybník, na něm 2 mrtvý kachny, pak ještě u baráku nějakýho mrtvýho holuba a ta labuť vzadu taky už dodělává.
  • Dobrý den, já bych potřebovala poradit co mám dělat, když chci vyřídit porodné.
  • ach och uch, tututututututututut
V (...) jsme byly s Lul po Praze, zalezly jsme do papírnictví, koupily si modelínu a barvy na sklo. Pak jsme si sedly na Florenci k nějaké komunistické stavbě a vytvořily ovocnou mísu. Vůbec jsme neřešily, že jahoda a cherry jsou mnohokrát větší než banán a že hroznové víno je zase mnohokrát menší než banán. Potom jsme se nenápadně zvedly a utekly. Pokud si do toho někdo sednul, má nyní na prdeli jahodu. Gratuluji XDD Fotku asi nesharnu, protože si nepamatuju odkaz. A vůbec mě neštve, že tyhle úlety nikdo nepochopí. Jsme zkrátka nevyhrané z dětství.

V pondělí jedu do Harrachova. Zvláštní jet v létě na hory. Budu lyžovat, sáňkovat, budu se potit v kombinéze..Vidíte? neříkala jsem to? Nejlepší jsou prostě neplánované akce. I když teď plánuju s kouskem rodiny jet na pár dní do Říma, Paris, nebo někam tam. A taky bych měla naplánovat....ehm.

Asi budeme mít 4. pejska. Náš dům se stejně jednou změní na psí útulek. Když ona je Panda úplně nádherná a je sama...a z Bulharska. Exotka roztomilá :) Tak se rozmýšlíme, jestli máme nervy na další vychovávání. Člověk si to ani neuvědomí, ale fakt to dá zabrat :D

Až příjde čas, ozvu se zas.

7 komentářů:

Zuz. řekl(a)...

ty jo budete mít útulek xDDD
hlavně bacha aby se vám nazačli množit xDDD

NN řekl(a)...

"No prosimvás! Mám tu za barákem rybník, na něm 2 mrtvý kachny, pak ještě u baráku nějakýho mrtvýho holuba a ta labuť vzadu taky už dodělává."

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Anonymní řekl(a)...

výstavy? balet, opera???? kolko máš rokov??
teda nič v zlom, ja len že mna by asi niekto musel mučiť najprv :D

Maya řekl(a)...

Ty jsi na brigádě na obecním úřadě? Jak vidím, to musí být sranda :D A ty úlety naprosto chápu, hned bych se přidala :D

Maissagné řekl(a)...

tvůj pes se jmenuje Panda?! :D

na jak dlouho jedeš pryč? bude mi chybět naše plkání :((( :D

tvoje a Lul umělecké dílo je prostě nejlepší :D furt jsem se nějak nedostala na Florenc, ale až jednou se tam dostanu, tak snad to tam bude... a celé... :D

Anonymní řekl(a)...

Kdybych to věděla dřív, dojdu se tam podívat.. teď někdo místo mě běhá s jahodou na prdeli XDDD

Anonymní řekl(a)...

aaa tuším, že sme sa tu zišli (ano znie to teatrálne) podobná krvná skupina :D

a to mary: ty si okavidne asi v zivote v divadle na opere, ci balete nebola, lebo by sa ti to pacilo, tak nevies o com tocis...