8. srpna 2008

8.8. je pry nejlepsi datum pro svatbu!

Poslední dobou se mi stává, že mě napadne co napsat do spotu, pak si ale řeknu, že to spíš napíšu na plurk..no a nakonec to nenapíšu nikam. Zapomenu to :D Ještě k tomu facebook?! Akorát mi chodí maily, že si mě někdo přidal do přátel...jinak na to kašlu.

Hory byly faajn! V pondělí jsem na záda hodila batoh (ne batůůůžek) a jela jsem na 5ti hodinovou cestu busem a vlakem atd. V HK jsem se setkala se Sam, Sabrí a Ondrou. Se Sam jsme zhřešily v jedné cukrárně, koupily si v trafice křížovky a dívčí časopisy (Top Dívky a BravoGirl XDDDDD. Nečetla jsem je asi 5 let už!!), abychom mohly odhánět nudu. Nakonec jsem to vzdala a četla si radši Tracyho tygra a Cestu od McCarthyho. Doporučuju nečíst. Za chvíli budete vědět proč :D Cesta proběhla ani nevím jak, protože to bylo hrozně nudné. Samý tunel, les, chdž chdž větev, les, voda, tunel, most...blablabla XDDD V Harrachově (což vás asi nepřekvapí) to bylo plné Němců a vietnamců, co prodávají chlast, osušky a zimní bundy. Oni tam tím chlastem žijou. Dokonce i v obchodě, kde bylo jasně zeleně a červeně napsáno "Ovoce a zelenina", byl ve výloze jenom chlast. Ale konec pomluvám! Úžasný čerstvý vzduch, sladká horská voda a luxusní podkrovní byt nám to vynahradili:)) Dokonce jsme se odvážili hned první den na pseudotúru :D K můstku, bobové dráze, Jednotě a zpět :D Na můstku jsme viděli skokana co se nezabil! Řeknu vám, páni...v televizi to člověku příjde naprosto triviální, rozjet se, odrazit se a skočit, ale ve skutečnosti je to taaaaaaaaaaaaaaaakhle k posrání XDDD Bobovou dráhu bychom vyzkoušeli, ale byla drahá, tak jsme jenom tiše záviděli a nahlas se smáli těm, co si třeba mohli rozbít držku:(

Druhý den jsme se dobelhali k Mumlavským vodopádům, kde jsem fotila úchylné Němce. Utrhla jsem si jednu borůvku, zavětřila díky povětrnostním podmínkám vůni hub a neviděla žádného kance, ani nic parožnatého. Tím naše souznění s přírodou končilo. U vietnamců jsme koupili polívky v pytlíku, bambory, víno a šli vařit. Teda...My dámy si sedly nonšalantně ke stolu a pozorovaly Ondru, jak vaří lančmít a bambory XDDDDDD Kdybych mohla, ukážu vám vídeo, ale oni jsou ještě tam, takže nic nebude. Pak jsme pili víno, hráli karty a pak jedli hranolky atd. Prostě jsme jedli, povídali, jedli...tak až do usnutí.

A třetí den se jelo domů.

A ten třetí den jsem dostala hroznou depku ze všeho, co se nastřádalo. Z Cesty (extrémně depresivní! nesedět ve vlaku, ukápnu slzu), z toho, že jsem u sebe měla telefon a z toho, že jsem se vrátila domů. Ale bylo to k něčemu dobré. Tyhle mé nálady jsou vždycky. Potom totiž příjde prozření a já si tentokrát uvědomila plno věcí. Třeba to, že se vykašlu na ty, kteří si mou pozornost nezaslouží. Obrátím pozornost na "skutečné" přátele. Protože občas je snažení se o přátelství na některých frontách zbytečné. Nejvíc mě naštvalo, že tu nebyl nikdo, kdo by mi řekl ser na to, udělej si koupel, opij se etc. a bude líp. Protože mě by opravdu bylo líp :D Ale Masáňka pomohla (cozy). Své plány sem už psát nebudu, protože nic z toho stejně nikdy nevyjde. Nebo vyjde, ale zase jinak. Znáte to:)

Zítra budu v práci a Jája mi dnes ukazovala jak zapnout plazmovku. Ale ona nešla. Takže mě jako navnadila, že bych mohla čumět na satelit, jíst brambůrky a ono prdlajz!!!!!

Musím ještě jít dodělat pár věcí a půjdu domů. Taky si musím něco objednat z toho Avonu, učit se Deutch, espaňolštinu a sepsat seznam fav hudby. Žádné plány:D

Jo a nesmějte se, ale opravdu tu není nikdo další, kdo se bojí tmy? Prostě nějací pošahanci se rozhodnou kvůli bouřce, která je vzdálená asi 41861565 km (na metry přesně nevim :D) vypnout lampy v celé ulici. A co mám pak dělat já?!

p.s. fotky bych sem dala, ale nejsem tam kde by to bylo možné. Příčtě.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Facebook je na dvě věci, řekla bych :D

Z Avonu jsem si před pár dny objednala snad 264168 věcí... se nedoplatím už to vidím...jenže když je to tak levný tak nekupto žeano když příště to bude stát dvakrát tolik :DDDD

Roxxanne řekl(a)...

Lucz: jo, nebo "naposled v nabídce!!!!" to prostě člověk neodolá :D
a já hlavně na facebooku nejsem, protože z něj mám jednu velkou sekanou. :D

Anonymní řekl(a)...

"naposled v nabídce" to je jak samovražda.... :DDD
A na facebooku sou samí podivíni horší jak kachny ještě ke všemu... :DDD

Feliska řekl(a)...

dobrý je ještě když si objednáte tolik a tolik máte to bez poštovnýho:D a člověku pak chybí dvě stovky...:D

Jako Roxy, já Harrachov miluju, radši v zimě teda, ale štve mě, že jsem ti neřekla, ať tam pozdravuješ:D

Lairen řekl(a)...

člověče, my tu žijeme jen z chlastu :Dtady ti ho prodaj úplně všude, zrovna dneska... no ehm, to nic :D
prostě chlast, adrenalin a lenošení, to jsou naše výplně volnýho času :D

otuais řekl(a)...

já chci vědět ty plány :oD
jo a buď v klidu, dej si vanu a opij se tam ;oD

Anonymní řekl(a)...

Já se hrdě přinávam, že se bojim tmy :) fakt, hodně.

Maya řekl(a)...

Já jsem Avon lady, takže nákupy v Avonu schvaluju :DDD

Anonymní řekl(a)...

Ja sa bojím tmy jedine ak mám ísť u babky alebo tak na záchod a nepoznám to tam :D