27. července 2008

Jak to jde?

Po téměř 10ti dnech psací přestávky jsem zpět. A...mám nějak špatně nastavenou konfiguraci mozku, takže tohle asi nebude fungovat. Ale budu se snažit :D Prostě jsem celý den vyspávala. Včera jsme totiž s I. dělaly filmový večer. Nakoupily 2 pizzy, zmrzlinu, 4 pytle brambůrek a hodně pití. Večer ještě dorazila Zuz s 2 pizzama a s jejím novým přítelem. Ona je Zuz taková velmi..originální. Byla první v přijímačkách na matfyzu, studuje 2 vysoké školy, do toho krasobruslí a dělá balet...mluví asi 4 jazykama a co všechno o čem třeba ani nevim :D Kvůli ní jsme měly zvuk na maximum, protože je hluchá jako můj děda (který ale slyší jen to co chce. Zuz právě naopak :D). Zkoukly jsme samé blbosti, které si už teď nepamatuju. Snad jen začátek a konec Dannyho parťáků, neb u prostředku jsem podřimovala. A spát jsme šli asi ve 4.

Zjistila jsem, že všichni tři se hrozně hrozně moc báli u Gothiky a takových divných současných hororů. Nechápu! Když jsem jim řekla o Noci oživlých mrtvol, tak na mě koukali jako na oživlou mrtvolu. Zatím jsem nenašla nikoho, kdo by žral staré horory.

Úplně mě dostává, jak se každý hrozně diví tomu, že neplánuju žádnou dovolenou.
Mě vůbec poslední dobou dostává, jak se každý něčemu (mně) diví. Fakt teda nevím, kam jet na 3 dny volna. Pod stan? Echm. Na to jsem fakt hrozně líná a pohodlná :D Možná jedině s M&M, protože s nima je to ve stanu prostě nejlepší <8 Asi něco vymyslíme s Lul. Protože takhle by to nešlo.

Včera přijela rodinná návštěva. A představte si tam enormní uvozovky. Podrobnosti asi na požádání, protože tohle vypisovat teda nechci :D Jestli já někdy budu mít velkou rodinu, kde se budou všichni navštěvovat, tak asi předčasně zemřu. Bude to na mě moc velký emoční nápor :D

Jsem extrémně alergická na toho grafika z práce. Vždy jde okolo a zeptá se jak se mám XDDDDDDDDDD. Ty vole. A pak ještě na Luboše. To je takovej zrzavej debil, kterýmu jeho gigner barva zarostla a zazrzatila mozek, takže je úplně mimo a vždycky ho musim nahánět, když mi má něco donést. Jo a kdybyste chtěli vědět jak je to s technikem..neboli s Bohémem, tak pšššššt. Teď mám do pátku volno a nevím co budu dělat. Tak se různě válet, kurvit (jak by určitě dodal ivoshek :D), chodit do města, přecpávat se atd.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

O velkých rodinch mi ani nemluv.jen si vzpomenu na tu naši rodinou farmu a mám z toho pupeny velikstí lískovýho ořechu.

a nedejbože když má narozeniny někdo ze středu rodokmenu, to se sjedou tetičky z celé republiky a je nás plnej barák... fuj.. to mi připomín že tento rok u nás nebyli takže do konce roku se mám na co těšit... ble

jinak : rodina na 1. místě XDDDDd

Anonymní řekl(a)...

"Tak se různě válet, kurvit (jak by určitě dodal ivoshek :D), chodit do města, přecpávat se atd."
jakoo vy ze mě děláte uplné too XDDDDDDDDDDDDDDD

Anonymní řekl(a)...

Dobrý plán, uži si to :)
inak aj ja to neznášam, ked chcu chlapi uputat pozornost a stale sa pytaju ako sa mas... clovek ma uz potom chut povedat ze hnusne, ked ho uvidi...

Roxxanne řekl(a)...

*lucz, u nás právě všichni z rodiny na sebe navzájem kašlou. Tak jsem to myslela jako s nadsázkou :D

*ivoshku, ty zas ted ze sebe delas uplne toooo XDD

*mary, tohle udelat tak se zacne ptat, jakto a to uz bych brala do ruky nuz na otvirani dopisu :D

Maissagné řekl(a)...

ty budeš mít jen tři dny volna?! =-O no to je... hrůza!!! pod stan nejeď. v přírodě jsou moc moc moc divných, malých, otravných, lítajících, lezoucích a bůhví co dělajících příšer zvaných hmyz!!! :D stanuj doma v obýváku nebo ve sklepě. hezký je to i na půde 8) :D:D

mám velkou rodinu a spoustu příbuzných. nechceš nějaké? věnuji ti je úplně zadara a ještě ti bohatě zaplatím (ne že bych měla nějaké peníze, ale pššt) :D

sakra, doufám, že tohle není moc dlouhý komentář... B) až tenhle koment postnu, vzpomenu si ještě na takových 100 věcí, které jsme zapomněla dodat :D

johohó :-*

NN řekl(a)...

Děvče. Co máš vůbec z toho LUSHE? Já jen, že jsem dneska poprvý zkusila SOFT TOUCH a vypadá to, že to bude můj nejoblíbenější výrobek!

Roxxanne řekl(a)...

*masáňko, už vím co udělám se svým volnem :D žádný stan! Já bych chtěla tvou sestru. Vždy bych ji na někoho poslala...a ona by ho zneškodnila :D:D No ty věci jsi mohla dodat všechny, mě baví číst dlouhý komentáře. A takový umí fakt dobře Lair :D

*la natalia, jenom nervy, protože pořád nemají Masku! SOFT TOUCH? Ale to je určitě only London, ne?:D

NN řekl(a)...

ne-e to mají i tady, z novinek jsem si koupila JENOM Yummy Yummy Yummy sprcháč a zelenou balistiku citrusovou.. jinak myslim z novinek nic jinýho nemam :) chtěla jsem tu vanilku do vany, ale mam lepší XDDD

Lairen řekl(a)...

Och, božský Bohém :D:D ty jo, pátek tu a nic, co? :D nesnášim jméno Luboš, protože jeden Luboš bydlel vždycky přes řeku když jsem byla se sestřenkou u babičky pod stanem a byl strašně krásnej... pak si nechal ostříhat ty nádherný černý vlasy a bylo po srandě :-/ btw. pod stanem musíš bejt jen s těma pravejma lidma jinak to fakt nemá cenu :D

náhodou, naše rodinná setkání jsou nejlepší protože mamčini příbuzní mají nejlepší humor pod sluncem, s těma se tlemíš i ve tři ráno a ještě je na co koukat (model :D).

Nejlepší horor je Nenávist ale teď je jedna v noci tak na ni nebudu myslet :D jinak podle mě nejslabší byla ta nová Mlha, to by jeden nevěřil co se z toho dá udělat :D

tak co, jak je to dlouhý? :D