11. července 2008

Too much to ask

Včera jsem byla v P-ze s Lul. Což znamená, že se děly úchylné věci. Byly jsme domluvené, že se půjdeme podívat na den otevřených dveří na jednu školu. Obor Veřejná správa mě moc nezajímá, ale Lul tam chodí a prostě mě přemluvila, abych se aspoň šla podívat. No nevím, škola je sice pěkná, nízké školné, za rohem mám práci, ale dál? Tak co..anglofonní studia, mezinárodní vztahy, nebo veřejná správa? No otázky mé budoucnosti možná nechám na jindy.
Teď k těm úchylnostem! Stavily jsme se v This&That. To je takový ten obchod s kravinama a zbytečnostma, kde jsem nikdy nebyla. Jen jsem vždycky slintala, nalepená na sklo tramvaje, když jsem jela okolo. Ne tak dramatický to nikdy nebylo :D Měli tam třeba:
  • Žvýkačky, nebo mint bonbony s Hello Kitty za 200,- Odolala jsem :D
  • Kladivo, kleště, vodováhu a všechno tohle náčiní s květinovými motivy
  • Perverzní pánvičku na volská oka ve tvaru ehm...vy-víte-čeho :D
  • Magická vejce, plechovky, kuřata, ze kterých vyrostou květiny. Některé i se vzkazem.
  • Mini knížky Banana The Killer (asi se vrátim a koupim si ji..úplně nejvíc fotky. Třeba snowboardista leží na sněhu po pádu a pod ním ten banán XDDDDDDD)
  • pak dalších 65984 věcí, na který si teď honem nevzpomenu. Někdy tam musíte jít :D
Usoudily jsme, že fakt stárneme. Krám plný největších blbostí a my si nic nekoupíme. Grrrr. V C&A jsme si koupila růžovo-černý šátek, který jsem pak nosila po zbytek dne, protože jsem z něj měla hroznou radost. Pak jsme tam s Lul zahlédly úplně aaaaw dekoratéra otočeného zády na štaflích. Lul řekla: "vyfoť ho" a já fotila. To, že mu je vidět pouze zadek a nohy už je úplně jedno. Vy mě ale, holky, pochopíte, že?:D To co jsme provedly na Václaváku psát nebudu. Jednoduše nemusíte vědět všechno weird :D

V Kenvelu jsem si nechtěně zahrála na Vilhelmovou ze Šeptej: "Můžu se zeptááát?" úplně stejný tón jako: "Můžu si zavolaaat?" Ehm, předpokládám, že Šeptej nikdo neviděl, takže se mi nikdo smát nebude. Super :D

A pak jsem byla v čajovně. A žádné fotky nebudou, protože ten mobil je šunka. V neděli jsem v práci, takže hodlám postnout něco extrémně nudnýho. Těšte se :D

14 komentářů:

Maissagné řekl(a)...

Anooo, konečně nový spot :D

V T&T jsem byla asi před měsícem, taky jsem nic nekoupila :D asi to bylo na mě moc růžové, holčičkovské nebo emo :D nebo to mělo divnou cenu... B)

Masáně chtěla fotky :( a furt je chci! :D

už v neděli bude nový spot? páni, copak se to děje? :D začínáme postovat docela často :D (jen-abych-to-nezakřikla...)

Anonymní řekl(a)...

Ten krám s blbosťami znie zaujímavo, zrejme by som sa tam zbláznila od šťastia xD Ale nič také podobné som v okolí nevidela :(

Anonymní řekl(a)...

kinda crazy x)
kde je ten shop ? x)

Anonymní řekl(a)...

aww this&that xDD vzpomínam si na vánoce, dělali jsme tam strašný bejkárny. a přivezla jsem si sobí paroží, nejlepší :D

to jméno co neumim napsat: ve vodičkový ulici, u Václaváku

Roxxanne řekl(a)...

*Maddy, nebo moc perverzní :D To nevím, někteří mají o prázdninách přestávku a my to máme evidentně jinak :D
*Sue, chrmmm tak až budeš mít cestu do Prahy, tak This&That nesmíš minout!
*p...eeeeerm, jo přesně tam, jak řekla cass:)
*cassidy, doufám, že tyhle Vánoce je tam budou mít. Minulé jsem je nikde nesehnala!:D

Anonymní řekl(a)...

kdeže je ten šílený obchod? :D

Roxxanne řekl(a)...

PRO VŠECHNY, KTEŘÍ SE BUDOU CHTÍT ZEPTAT: VODIČKOVA ULICE U VÁCLAVÁKU XDDD

Lairen řekl(a)...

sakra, teď mám ještě větší chuť jet do tý Prahy nakupovat :D achjo :D

Roxxanne řekl(a)...

promiň...já si to všechno vymyslela. V Praze maj velký kulový :D

Lairen řekl(a)...

díky, už jsem klidnější :D

Maissagné řekl(a)...

Kde je sakra ten obchod? :D:D:D

Lair: Wynne má pravdu! Vůbec nic tam není, nanejvýš benzínka, smíšený obchod a nějaký ten motel :D nikdy nechtěj do Prahy XD

Lairen řekl(a)...

škoda jen, že jsem tam bydlela :D ale možná se to za těch pár let změnilo! :D

Anonymní řekl(a)...

Hello Kitty ♥ Ja som vo Viedni musela odolávať plechovému kufríku HK plnému Marshmallows (spelling??)... A tá panvica by nemala šancu XDDDD

Unknown řekl(a)...

Tak tam se musím mrknout, ty popisované věci vypadají velice lákavě:D