6. července 2008

Thinking about M.D.

Chápu, že občas na svý rodiče nadáváme..kvůli blbostem a myslíme si, jak jsou úplně debilní. Pak se uklidníme a je všechno zase ok. Ale tuhle dementnost, kterou udělala moje máma před 10 lety opravdu nezapomenu. A neodpustím. Kdybych včera mohla na net, tak napíšu naprosto nepozitivní spot o tom, jak mě to doma štve... Ale už jsem vychladla a navíc je mi jasný, že se to nezmění, dokud neodejdu já.

Jinak se ze mě stalo tak trochu zvíře domácí. Jsou dny, kdy chodím do práce, po které nemám chuť někam chodit. Pak jsou tu dny, kdy mám volno, ale musím pomáhat v rodinném podniku. A pak jsou tu dny, kdy mám volno, ale ostatní jsou někde včudu, na dovolený. Nebo nevim, kam se poděli (třeba Lul). V pátek jsem přijela z práce a nemohla jsem spát. Nešel net a já seděla u pc, označovala ikonky, pak si pustila Amelii bez zvuku, nípala jsem svíčku a tak. :DDD I. mi psala, jestli nechci jet v pondělí nakupovat...možná bych mohla odepsat. Taky máte občas takovej odpor k mobilu? Včera mě fakt odepisování nebavilo.

Zamilovala jsem se do Arctic Monkeys. Musim si zapsat datum, abych věděla, kdy slavit výročí!:D

Z nudy píšu dokonce spot..aaach jo, neděle - svátek - práce. Kdo mě zachrání?



Úplně nesnášim, když se mě někdo v práci zeptá jak se mám. A začíná mě to štvát postupně všude. Rozšiřuje se to do všech komunikátorů a všech možných situací, je to jako mor! :D

A nic víc nebude, protože proč? Protože se v mym životě momentálně děje úplný nic.

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

V mojom živote sa takisto nič nedeje a takisto som tvor domáci...
Arctic Monkeys milujem už veľmi dlho, sú božskíí ♥
A nepoznám človeka, ktorého by to doma neštvalo ;)

Anonymní řekl(a)...

no..niekedy je lepsie, ked sa nedeje nic, akoby sa malo diat nieco zle

Anonymní řekl(a)...

grrr ja tiež neznášam keď sa ma ľudia pýtajú ako sa mám..... čo čakajú že im poviem??? výborne?? Aj tak ich to nezaujíma a pýtajú sa to len peto, že nemajú čo iné povedať... Raz urobím to, že ked sa ma to niekto spýta, tak sa začnem brutálne na všetko sťažovať a hodinu ho nepustím k slovu XDDD

Anonymní řekl(a)...

to je skoro ako AHOJ , ahoj poviete 2/3 ludi len preto, lebo ste slusna osoba , a vlastne su vam uplne ukradnutí :D

Roxxanne řekl(a)...

sue* Ha, nj..četla jsem tvůj blog..stejná situace:) Ja na ne prisla teprve nedavno vinou Mary. Otuais se mi je snazil vnutit, ale vubec se mu to nepovedlo XD

angie* to je pravda, vubec me nenapadlo se na to divat takhle :))

mary* XDDD hlavne ten druhy uz vi co ocekavat za odpoved, to je nejtrapnejsi a nejnudnejsi otazka co znam a stejne na ni furt musim odpovidat:D

Feliska řekl(a)...

lepší než lítat od zkoušek...

Roxxanne řekl(a)...

Felisko!!! já tě zbuším:)

Feliska řekl(a)...

v tom Hradci mě zbušíš?:D

Maissagné řekl(a)...

až tě znovu odchytnu na netu, tak tě budu muset vyzpovídat ohledně rodičů!

arctic monkeys (cha, už jsou tu zase ty naše opičky XD) miluju už asi... půlroku? :D dostala sem se k nim díky Otuáuá :D

čekala jsem, že o prázdninách to bude hodně hodně... zajímavé! ale ono je to zatím celkem nudný a ... jednotvárný.

Maya řekl(a)...

S tím odstavcem o rodičích NAPROSTO souhlasím .. Úplně jsi vystihla moje slova :)