18. července 2008

see you later, innovator

Sakra, jsem o 10 spotů pozadu oproti The-Plurkers. Navíc plurk nefunguje, což pro mě znamená plurkabsťák. Přiznejte se, že jste ho měli taky :D

Jsem jako obvykle v práci a jelikož se nudím, píšu. Ani nevím o čem, protože se toho poslední dobou děje docela dost a já nevím, co z toho vlastně napsat sem. Navíc mi trochu dělá potíže se k něčemu vracet. Nepozitivní události raději zapomínám a u ostatních situací je to podobně. Závidím těm, co něco vypráví a pamatují si slovo od slova co kdo říkal, udělal a tak. Mně se to pak vše slije v jednu pocitovou šmouhu :D

Dneska jsem jela v metru do práce. Sledovala jsem nějaký divný čumějící lidi, když si naproti mě přisedl "někdo". Byla jsem v takovém šoku, že jsem se rozklepala. Bože bože bože..říkala jsem si pořád dokola a doufala jsem, že metro přeskočí pár zastávek. On vyprávěl, kde všude v noci byl, že mi to pořád sluší a já se ironicky usmívala. Podstatné otázce se chytře vyhnul. Uvidím tě zase? - kdoví. Strašně mi někoho připomíná a já nevím koho. A mám z toho vážně-hrozně-divný-pocit. (hele...vím, že tohle asi nepochopíte, ale musela jsem si to někam napsat)

Byla jsem na Wanted a musím na to jít znova. Je to jako s Transformers minulý rok. Byla jsem na nich 3x. Dokonalé, morbidní, James McAvoy :D

Včera jsem byla u Lul. Dívaly jsme se na Pějme píseň dohola (fakt věrný :DDDD), Pražskou pětku a na pitvu. Koupily jsme si k jídlu čínu, koblihy, udělaly jsme si nehty. Měla jsem infantilní náladu - červenorůžová :D A to je asi tak vše. Až to postnu, tak si vzpomenu na milion dalších věcí, co jsem chtěla napsat..jako obvykle :D

V úterý by mi měl přijít telefon. Svůj jsem si rozbila, jak víte, takže jsem si s tarifem Bav se, pořídila i Sony Ericsson k550i. Stejný jako má sestra :D Taky jsem musela jen tak vyhodit xxxx za pitomou vakcínu (jo já vím, že očkování zbytečný neni), koupila jsem si Norské dřevo a něco od Lush, protože mě namlsala Natalie. Pf. + si musim koupit boty a taky nějakou tašku na věci. A zbyde mi xxxx?!

Zelený čaj je hrozně močopudný :D

18 komentářů:

Lairen řekl(a)...

Jo, taky bych byla šokovaná :) jen počkej, zejtra ho tam potkáš zase :D

ještěže nepiju zelený čaj :D

Feliska řekl(a)...

já si dneska chtěla koupit žlutej lak na nehty a pak jsem se na ně podívala a zavrhla to:D

Anonymní řekl(a)...

no more wanted xD

Maissagné řekl(a)...

Koukám, že všichni Wanted hrozně moc vychvalují :D asi se na to budu muset jít někdy podívat... nebo si to spíš stáhnu :) někdy někdy.

Masáně by hrozně moc zajímalo, kdo je ten "někdo" B)

Piš častěji, hrozně ráda tě čtu :D :-***

Roxxanne řekl(a)...

*lair: neee neco mnohem uchylnejsiho se stalo. Povim ti to na icku jo?:D :*

*felisko: ja chtela zlutym namalovat nehty kamosce a taky to zavrhla...co mate tyjo?:D

*lyanněco: no tak jo, priste vybiras ty :P

*Masáně :D já vím, že jo! Tobě to klidně povím, vím že máš ráda úchylné lidi :DD Ještě častěji ne žteeeeď?! :-o :**

Maxine řekl(a)...

já mám teď žlutý nehty xD
pěknej mobil <3
na Lush jsem zapomněla !! xDD

Anonymní řekl(a)...

ten v tom metre ten bol NEZNAMY alebo ZNAMY ???


jj zeleny caj je mocopudny, ale vylucuje z tela toxiny, takze je zdravi :D:D

Roxxanne řekl(a)...

*Lucie: no...řekni jim, že to vůbec nevypadá špatně!:D
Nevadi..je tu jeste Natalush XD

*angie: ten v tom metre bol znamy, jeden byvaly spoluzak.
No joo..ale clovek se nabeha :D

Mary řekl(a)...

čo zelený čaj, ale pivo, to je pecka XDD

Roxxanne řekl(a)...

*mary, nebo vinný střik :D hm...je toho proste moc :D

Maissagné řekl(a)...

ty víš jak moc miluju úchylný lidi a úchylnosti :D:D

Anonymní řekl(a)...

vybral, odmitlas...''

NN řekl(a)...

WANTED úplně dokonalý ne :)

NN řekl(a)...

Jo a bacha, Lush je závislost největší XDDD Kdybys viděla můj seznam... :)

Anonymní řekl(a)...

taky mám k550i na bav se....ale pořád to překračuju...asi tě to moc nezajímá, ale náhodou sem si to u tebe přečetla a musela sem to napsat XD

Roxxanne řekl(a)...

*la natalia, už si ji taky buduju :D hlavne oni jsou v tom obchode tak prijemny..ze si tam vzdycky neco koupit MUSIM :D

*lyanehm, to nebylo vybral odmitlas, to bylo jinak!

*anonymní, já se bojím, že to neprovolám...jsem totiž zvyklá být pořád bez kreditu :D

NN řekl(a)...

právě, jsou to sviňečky, tak hezky pozdravěj a usmějou se, že hnedka něco vložím do košíku XDDDDDDDDDDDDD

Maya řekl(a)...

Já chci nějak víc objasnit příběh v metru :)) Takové věci mě zajímají :DD