28. června 2008

Špatně polapená moucha

Jsem konsternovaná...
Příjde takhle jeden můj oblíbený technik a zjišťuje, že mám ráda dějepis: "ty seš ryba? Já taky." :D:D cože! (Famu?). Připomnělo mi to Samotáře. Zítra.

Strašně chci na koncert Coldplay...jen nevím, kdo by tam se mnou za ty peníze šel. Kdysi jsme si s p. Vlnkou slíbili, že tam půjdeme spolu. Ale to bylo ještě v době, kdy chodil s J. a mě pořád někam zval..třeba do bytu. (dokonalá ukázka věrnosti) Naše cesty se rozdělily a Adios. Takže..kdyby byl zájemce, tak ať mi dá vědět. Lístky se prodávají rychle. Jasný?:D

Už mě ani moc neštve, že jsem se nedostala na pedf obor dej-aj. Vždycky se hrozně naštvu, mrzí mě to, přebytek emocí (znáte to..), u někoho si zanadávám a pak klid. Beru život se všemi držkopády, což ale neznamená, že jsem splachovací. Vůbec :D Omg takový osobní rozbor jsem rozjet nechtěla. Končím.

Kdybyste něco z toho spotu nepochopili, tak se nedivte. Taky jsem zmatená.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

a sel bych ´:)

otuais řekl(a)...

miluju cold play...
you know for you i'D bleed yourself..dryyyy :oD