21. června 2008

Tíhou splašenýho času

V 5:00 ráno jsem po 4 hodinách spánku vylezla z postele, abych mohla přežít lobotomii mozku ve stoletém busu, motačku někde na Flóře, nesouhlasné mručení na otázku: "slečno, hulíte?" a nakonec se zdárně dostat do práce. A tam! jsem podstoupila neočekávaný technický úkol pana Saši po telefonu. Po všem tom hledání správné kamery mezi miliony stejných exponátů jsem musela hledat malý čudlík na něčem, co jsem nikdy nedržela v ruce a navíc tam strkat baterku, vyndavat, nabíjet a vyndavat:D To vše s extrémní citlivostí, neb bych nerada něco takového splácela půlku života :D Potom přišel Bohém č.2, hodil sem techniku a jen tak prohodil, že natáčel v Kambodži a já jen zírala, protože se mi to zdálo nanejvýš nepravděpodobné. Asi jako kdybych řekla, že každé ráno snídám. Následoval rozhovor, který nebudu publikovat, protože už by to bylo i na mě moc :D Máme společný kreténismus. Další perla přišla v podání paní uklízečky... (tímto odpověď na to ježiš! v rozhovoru s Maddy), která mi radila, že si mám najít chlapce, který mi nebude doma šlapat na podlahu. Přesně takhle to řekla! A ještě dodala, že: "taková pěkná holčina, kdyby si našla nějakého uličníka, no to by bylo nadělení!" :D Taky si myslim, že šlapání na podlahu je neakceptovatelné. Tím končím spot dnešních divností... psaný v 11:39. Jdu čekat co dál!


plurk plurk, už mě ta šmírovačka chytla taky!

btw. jdu si nastavit správný čas. Jinak bych si musela myslet, že cestuju v čase.

+ našla jsem Dalí restauraci, která ale byla vždycky zavřená, když jsem projížděla okolo. Už vím, koho tam vytáhnu!
+ na Floře otevřeli m.a.c. obchod. Hodlám to tam co nejdřív omrknout.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Moje krédo k vybírání chlapce a rovněž podmínka je : Ať mi nikdy nešlape na podlahu, ať si leze postropě pro mě za mě , ale po podleze NIKDY!!! :DD

Maissagné řekl(a)...

huh, v pět ráno, to bych umřela:D ahaaa, tak už to ježiš! chápu :D:D (nějak jsem musela rychle vypnout nb ty-víš-kvůli-čemu, že jsem nestihla se zeptat znovu na to ježiš! :D:D:D)

plurk, plurk, už mě z toho hrabe :D

btw, já zas musím konečně navštívit Tally Wejl... nebo jak se to píše 8)

otuais řekl(a)...

holky, tak se mnou nepočítejte, já chodím zásadně jenom po podlaze, někdy i po čtyřech...smolík no, ale nevím pro koho :oD

Roxxanne řekl(a)...

*lucz :DDD Ještě štěstí, že je to taková nenáročná podmínka :D

*Maddy, ten časový údaj radši vůbec neřeš :D a od Tally Weijl mám kalhoty! Taky jsem tam nebyla..dlouho :-o

*otuais, jsi houby spiderman