17. června 2008

jen tak

Přišla chuť něco napsat, tak toho využívám. Poslouchám Billyho Joela (Vienna)...navozuje to skvělou atmošku.. občas mě chytne taková ta nálada si pouštět starý písničky. Dneska se mi přihodila úžasná věc. Nebo spíš jsem tu věc jaksi přihodila já sama a vůbec nechápu jak se to mohlo stát. Byla jsem domluvená s P., že se sejdeme...on totiž nadobro odjíždí na Šumavu, protože...to je fuk. Tak jsme se na sebe jako těšili po tom měsíci a já doma při cestě do práce !nechám telefon! Takže všechno krachlo a navíc si teď myslí, že jsem si to vymyslela. No já vim, že takový kuriozity se stávaj málokomu.. tak ale štve mě to. Hodně.

Doma jsem uhádala to bydlení. Oni si snad mysleli, že by se ze mě přesunem do Prahy zákonitě stal feťák, dealer, šlapka, squater nebo něco takovýho :DDDD Tak jsem je prostě uklidnila obvyklýma žvástama a vzali to jako na zkoušku, jestli se o sebe dokážu postarat. Tyjo je mi 20, možná i jo :D Navíc myslim, že větší šance na zkažení byly ještě na střední, která byla prostě největší pražský ghetto. To bych každýmu doporučila...úžasná průprava do života:D

A tak začínám šetřit, plánovat a vlastně na všechno tohleto kašlu, protože to neumim. Dneska jsem si koupila poslední věci tohoto měsíce. Fakt náhodou jsem šla kolem Krakatau. Jo a už vim, že Filip je Filip. Super ne :D

Těšte se na další ničivě interesantní spot... :DDD

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

bydlení s rodiči občas leze na mozek .. Ale jsou chvíle, kdy to člověk jejich snahu ocení a začne se stýskat .. Jak jinak, home sweet home ;)

Feliska řekl(a)...

s privátem ti fandím, já jsem doma 12 hodin a hrabe mi z toho!

Maissagné řekl(a)...

těším se, tvé spoty prostě žeru :D

netušila jsem, že Praha je plná feťáků, šplapek, atd... :D a to tu bydlím celý život! :D

Roxxanne řekl(a)...

Maya* já vím..ale taky jsou věci, po kterých se člověku stýskat nebude a pro má pořád navrch před proti:D

felisko* já vím, že mi rozumíš..tvé zběsilé ťukání jsem btw četla a hodlám tě vyzpovídat:))

maddy* no to víš...máma určitě tohle všechno zná.. dělá v FBI a CIA a proto ví, co říká!!:D