25. června 2008

Pouliční lampa

Milo mě přestal bavit. Jenom tady, jinak je samozřejmě pořád stejně úžasnej. Vyměnila jsem ho za layout inspirovaný mou úchylnou náladou, jedním songem a dnešním počasím. Nemohla jsem si pořádně vybrat barvy, ale prostě jsem chtěla něco tmavýho..jsem hrozně vybíravá, až mě to štve. A z toho všeho klikání a psaní jsem tak unavená, že se mi ani nechce psát, ale spát! Jenomže jsem Maddy slíbila nový spot a občas se mají sliby plnit...zvlášť když jde o takové jednoduché věci. Uf :D Mám teď v plánu obejít hrozně moc výstav a tak.. hlavně Gregoryho Crewdsona. Četla jsem o něm článek v Reflexu a uchvátil mě.

Jsem se zapomněla pochlubit svou novinkou! koupila jsem si černočerný sešit s černočernýma papírama, do kterého se nepíše černočernou tužkou..ale stříbrnou gelovkou! Wow :D Mám z něho takovou radost, že jsem ho měla dva týdny strčený ve stole a úplně jsem na něj zapomněla.

Omylem jsem si smazala všechny navštěvované linky, ale něco jsem obšlehla od Maddy, něco od Ävchenky a zbytek se dopíše příště :D Hlavně, že tu je Ivoshek!!!!

Někdy nevim kdy jsem si ještě rozbila telefon. Jsou dvě verze! č.1: Honila jsem po terase psa, mobil mi vypadl z kapsy a spadl nešťastnou náhodou dolů a zabil se. Ranou do displeje.
č.2: Nasrala mě máma, vzala jsem telefon a švihla s ním o zem.

čemu věříte víc?

5 komentářů:

Maissagné řekl(a)...

to je naprosto ÚŽASNÝ! B) úplně žeru jak vždycky zkombinuješ barvy! a tohle náhodou není depresivní, je jen... mystická :D

ty jo, černočerný sešit s černočernýma papírama... co tam budeš psát? :D:D

hele, já věřím, žes udělala obojí! a ten chudák mobil tu dvojnásobnou vraždu pak nepřežil XD XD

Anonymní řekl(a)...

Hlavně, že tu je Ivoshek!!!!

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

můj mobil se devastuje tak pěkně postupně... občas něco odletí... :D chci si koupit ten novej iPhone <3

Roxxanne řekl(a)...

Díky :)) Taky se vždycky celá do těch barev zamotám :D
Nevím, budu si ho šetřit, takže do něj nic psát nebudu XD
Udělala jsem jen jedno..nával agrese :D:D

Roxxanne řekl(a)...

ivoshku, jo to bylo tamto video na plurku, na který jsem se nepodívala?:D:D

Anonymní řekl(a)...

cože? :DDDDDDD a víš aspoň o čem mělo byt?