2. června 2008

Speaker

Včera jsem byla strašně moc nervózní...jsem si musela dát lahváče Heinekena, který mám v lednici naskládaný (milovaná rodina :D). Dneska jsem totiž dělala přijímačky na pedf.uk. A LLLL., já se nezabejčila a šla tam!! Minulý rok jsem se na to nějakým způsobem vykašlala a nikam nejela, protože jsem prostě nikam na vejšku nechtěla! Takže letos konečně:)

Ta nervozita ze mě spadla, když jsem viděla nějaký studentky, jak rychle dohánějí učení ještě v té aule, co jsme seděli. Punské války rozepsané na 3 stránky ne :D Přitom z Řecka a Říma v tom testu byla jedna primitivní otázka. Otevřené učebnice anglické gramatiky a (pavoučí) síť časů. Nějak jsem to dala, nebo nedala..dozvím se na konci měsíce. Každopádně ta esej about out-of-school activities at secondary school bude propadák, neboť píšu hieroglyfama :D

Ségra asi moc chodí na slunce nebo co... občas mě překvapuje, dneska našla výbornou stránku s online filmama, takže jsem skoukla konečně Absolventa a jsem unešená.. úžasný, úžasný film a hudba. Musím říct P., aby mi ho půjčil. On je magor, má všechny filmy, které mám ráda..což je samo o sobě dost divný. :D

A koupila jsem si Kafku na pobřeží od Murakamiho. Mám z toho radost, protože mi jedna paní přímo vnutila 50% slevu..

Btw. zítra jdu na zastřihnutí konečků, ta ofina mi solidně leze do očí, takže si ji musím česat na Adolfa.

Tak zas někdy

2 komentáře:

Maissagné řekl(a)...

j� v��m tomu, �e jsi to dala! prost� jo, jo, jo!
a kam ses to vlastn� hl�sila? 8)
a jestli p�e� hieroglyfama, tak by ses nem�la stresovat :D to budou cel� blahem bez sebe a hned t� vemou! :D:D

Maissagné řekl(a)...

proboha co se to stalo? =-O