9. června 2008

10 důvodů, proč jsem naštvaná

10. Skončila škola a já se nudím..jsem zahrabaná ve Slanym, kde se téměř s nikým nebavím, protože většinu času trávím v Praze. Díra.

9. Lorelai si nevzala Maxe Medinu.

8. Jess má v Gilmorkách vážně hrozně málo prostoru, navíc jsem na něj čekala téměř dvě řady!

7. Rory odmítne s Jessem odjet pryč...

6. Gilmorky se nedají koupit v češtině, navíc season 1-7 v angličtině stojí skoro 9 tisíc. Panebože...

5. Ten seriál mi leze na mozek.

4. Moje kreditka není odblokovaná na nákupy přes internet a já si vybrala plno užitečných věcí.

3. Poslední dobou mi píše milion úchylných a dementních bývalých spolužáků.

2. Kvůli přijímačkám, který jsem stejně projela, jsem nemohla na své taneční vystoupení, na které jsme měli jít v maskách ze vřískotu.

1. Jsem prostě nasraná..protože, protože je tu 584 965, 41 důvodů, proč být. TAK :D


p.s. joooo jen si stagnuj ty hnusný bloggere!!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

stáhnout Gilmorky zdarma z torrentů ne?

a jinak podle mě kdo má počítač s netem a je chytrej tak se nemůže nikdy nudit...

Pliw

Roxxanne řekl(a)...

Občas ty chytrý lidi s netem třeba prostě chytne depka a bolí je hlava a oči.. takže ta tvá teorie nebude moc osvědčená.. pf

Anonymní řekl(a)...

já jsem si nedávno koupila všech 7 sérií gilmorek na eBayi, i s poštovnym za ani né $200 což máš při dnešnim kurzu něco málo přes 3 litry. klíč je v tom koupit to od jednoho prodejce vcelku a né po kusech... jenom pozor na to že to je Region 1 takže pokud nemáš vytuněnej dvd přehrávač tak se můžeš dívat jedině na notebooku.

já bych s Jessem odjela okamžitě a bez rozmejšlení ^_~

Anonymní řekl(a)...

a abys měla kreditku 'odblokovanou' na nákup přes net tak si ve svojí bance musíš zařídit tzv. ekartu - není to klasická kreditka, je to jenom číslo a kód na kusu papíru, ale vede to ke tvojemu normálnímu účtu. hahá odstranila jsem ti hned několik důvodů proč bejt nasraná XDDDD

blah. tolik moudro královny nákupů přes internet.
XDDDDD

Roxxanne řekl(a)...

hanita: Omg, vážně děkuju za takovou nadupanou radu, to si hned zařídím a rozjedu svou nakupovací dráhu přes net :DD