27. května 2008

Howdy

Bolej mě nohy... teď by hrozně moc bodla masáž, ale vidim, že se na to nikdo netváříte...tak nic.
Celý den jsem dneska courala po Praze..včera zas byla venčit psa snad na 2 hodiny a...no to stačí. V tramvaji zas hořekovala nějaká starší paní, protože si nesedla.. Pěkně to dala sežrat jednomu tak-25-let, že je prej prase vyžraný a ani ji nepustí sednout...zasraný Češi a debilní Praha ne :D Chudák, kluk vypadal úplně normálně, navíc ta paní si pak ani sednout nechtěla, když ji pouštěl, jen asi potřebovala vypustit ventilek. Tak jsme se jí s L. Alespoň nahlas zasmály... co jinýho.

Dále bych vám ráda představila další z mých dnešních situací, které bych souhrnně nazvala Na pokraji šílenství... Byly jsme s L. na Andělu a jely jsme po těch šnečích exkalátorech, já měla tašku hozenou na zádech a zezadu se na mě lepila nějaká osoba, prostě ruku u tý tašky. Tak mi L. řekla jen tak ze zvyku "hlídej si tašku". Tak jsem si ji dala dopředu a ta osoba gayovsky 5x řekla "ty jsi trapnáááá." :D:D Pak celou cestu až na tramvaj hlásal něco o 50Kč na autobus (btw. jak ví, že jezdim autobusem!!!:D) a aby mi náhodou neukradl ty drobný co tam mám! Znáte to o té potrefené huse :) Ještěže nezačal o rasismu, páč byl trošku ehm...tmavší, ale to tu vůbec nehraje roli, že. Kdybych měla blbou náladu, tak se s nim budu hádat, ale takhle jsme ho jenom vysmály...co jinýho. Naštvaní budou oni.

Občas tu Prahu fakt miluju. Věříte mi?

Btw. byla jsem na Mejdanu v Las Vegas. Vůbec jsem to nechtěla vidět, ale smála jsem se snad celý film...až na ten obvyklý americký konec. Ale to se dá Ashtonově postavě bez oblečení odpustit :D Doporučuju.

Btw2: Jsem ta největší čorka! Jsem ukradla v H&M brejle...takový hrozně pěkný (začínám být úchylná na brejle *tired*). Jak jsem si je zkoušela, tak mi nějak zůstaly na hlavě...tam nebyla cedulka, takže nepípaly a já v klídku prošla s nima. Jsem si jich všimla až v kabince v jinym obchodě :D Snad jim moc nebudou chybět, já je vracet nebudu. Je miluju!!!


3 komentáře:

Maissagné řekl(a)...

kleptomankooo :D ale až tam znovu půjdeš, tak chci taky jedny :D:D

ty foe, to je snad po desátý, kdy se ti pokouším napsat koment, podaždý mi to hodilo nějaký error 8E

Anonymní řekl(a)...

Dobrá jsi :)) Já jsem zase takhle nechtěně "ukradla" košík v papíráku ... jsem s tím v ruce normálně šla pře půlku města a pak jsem si uvědomila, co se vlatsně stal oa šla ho pokorně vrátit :D

Roxxanne řekl(a)...

Madelaine: aano neboj, vyuziju dalsi prilezitosti :D:D

Maya: ještě že jsi ho vrátila, co taky doma s košíkem, žejo :D