14. června 2008

Kluk co si říká Vrána

Abych začala něčím pozitivním, zmíním, že jsem v práci na celý den.. a byla jsem tu i včera a ve čtvrtek. Včera byl pátek 13. a všichni z toho byli úplně hotoví a já nic v práci nepodělala, tak mi to bylo jedno :D Začíná mi připadat vážně na hlavu, že tu pracuju mezi tolika chlapy. Všichni si chtějí povídat, zvlášť na ty samý témata, takže si připadám jak automat na kafe, co máme nahoře v kuchyňce...jen se zmáčkne čudlík a já spustím své naučené dialogy. Jenom pan přisprostlý mě vždycky překvapí něčím novým, neotřelým a..hm přisprostlým :D
Při cestě na tramvaj jsem se vyhýbala padajícím klíčům, které byly určené jednomu chlapci, který mě dneska taky rozsekal. V půl osmé ráno...
On: čau!
Já: čau..
On: Kam jdeš?
Já: Do práce.
On: Takhle brzo jo?
Já:...jo
On: A proč?
Já: Protože musim :D
On: A číslo?
Já: hmm, ne :DD

Jinak mi držte palce, protože jsme s I. našly nadějný podnájem v Praze. Konečně mi maminka nebude neočekávaně uklízet v pokoji a nebude mi volat 10x denně kde jsem a co dělám. že by? že by?! Kéž by to vyšlo! Proto doufám, že se dostanu na státní vé.ešku, protože jinak a nejinak bych musela jít na soukromou, takže by to s mýma financema nějak netento. Chápete. Ledaže..bych si nabalila nějakého bohatého pána, tudíž bych mohla zavrhnout ty dvě "kéž by". Což je můj jediný plán, žejo! Je to komplikovaný..až mě z toho rozbolela hlava :D

A bonus pro milovníky zvířat: Do průchodu nám tu nasadili kočičí komando, které má za úkol vystopovat a zlikvidovat jakoukoliv podezřelou holubí hlavu!!! Včera jsem je všechny 4 muchlovala a ani se mi nechtělo domů :D

3 komentáře:

otuais řekl(a)...

a číslo? :oD
btw jak jsem říkal, chudinky kočičky :oD

Maissagné řekl(a)...

já bych se s nimi taky muchlovala! a vůbec, v poslední době se s kočkami muchluju ráda :D

a radši ať se dostaneš na tu vysokou, bohatí páni jsou většinou pošahaní!

Roxxanne řekl(a)...

Otíku, chudinka ty, až na tebe narazím :D

Maddy: pošahaní jsou všichni, ale na nich je to prostě moc vidět :D