9. května 2008

Prosim?

Tak Moula už u nás definitivně nebydlí. Nedávno jsem šla z města a o pár domů dál jsem ho zahlédla, jak si myje kejty na zdi..a za plotem zahradničí jedna šedovlasá osoba. Tak jsem se jí šla zeptat, jestli tam u ní náhodou teď nežije. No samozřejmě, že jo! Dává mu tvarůžek, v předsíni má pelíšek a říká mu Kočko...pf! To je Moula, chápeš?! Můj.. Nějak mi to pak přišlo líto a i jsem to obrečela, prostě moje milovaná kočka;) No nevadí.

Dneska jsem poslouchala Hard Candy od Madonny. Nevim jak ostatní, ale mě hrozně štve to Justinovo "Medáána" ve 4minutes :D Ale začalo se mi líbit až na druhý poslech..She's not me a Devil wouldn't recognize you <3.

Taky jsem se konečně začala učit na přijímačky..dějepis a tak..pomalu jak na maturitu, jenom mě to víc baví :D I když je to asi trochu na prd, měsíc před. Což mi připomíná, že mi přišel dopis z denního kurzu Práva (na kterém jsem byla mimochodem asi 5x) a v něm vysvědčení...A hádejte co - prospěla :D Člověk už se vůbec ničemu nediví. Na stupnici úchylnosti tak 3, což je ještě pozitivní.

U nás doma teď zas máme období jednoho tématu, který probíráme. Momentálně je to sestřenka, která se k nám nastěhovala, protože ji doma nechtěli... po několika měsících úžasně pohodlného bydlení v mém pokoji :EEEEEEEEEEEEE si doma s tetičkou sedly k vínu, pobrečely si a napsaly si seznam věcí, které budou dodržovat. Jak patetický. A na tom seznamu bylo: budu si po sobě uklízet :DDDD Takže o to tu celou tu dobu šlo. A pak mi někdo někdy zkuste říct, že dělám z housenky ještě větší housenku. Urvat hlavu :D

btw. čte to/nečte to?

2 komentáře:

Maissagné řekl(a)...

budu ti držet pěsti na ty přijímačky ;) ale, ale... povídej, proč tvoji sestřenku doma nechtěli? :D

páni, teď jsem chtěla vyplnit to ověřování slova, a najednou koukám, že to už zmizelo :D nezvyk :D

NN řekl(a)...

jó tulipány mám ráda.