11. května 2008

Bez konzervačních látek

Teď to bylo úplně nejvíc vtipný. Na aukru jsem přihazovala na jeden úžasný mp4 player s foťákem a minutu předtím se na to ostatní snesli jako mouchy na *****. Ale vyhrála jsem to já!! A jedna z těch much mi pak napsala stručně ironický mail ("blahopřeji...") :DDD. Ale hrozně moc se těšim, až se nebudu nudit v busu a budu si pouštět písničky a vídea! Yop..

A ještě jsem si tam teda objednala playboy hodinky..ale už nic víc!:D

Včera jsme si udělali rodinný výlet... Ti dva hlavní v naší rodině se rozhodli, že koupí nějakou usedlost a časem tam budeme bydlet. A já budu dojit krávy, rochnit se s prasatama v bahně a prát se s nima o korýtko :D U Rakovníka jsme se měli sejít s makléřem, který nás mystifikoval historickou škodofkou a baretem, takže vypadal vyloženě jako typickej vesnickej děda. Ale pak vylezl rádobybradpitt :D V Krakově to bylo ehm divný.. fakt nádherná příroda a všechno kolem, až na tu hroznou stodolu.. Sice hezká historie a pěkné popisné číslo, ale to asi tak vše. Náš pes tam po cizí zahradě honil kočku, mně se chtělo na záchod a ségra měla hlad. Tak jsme jeli o dům (usedlost) dál, který byl mnohem horší. Bývalá pekárna a člověk měl pocit, že si tam za 2. světové války, kdy ten dům postavili, hráli tak trochu na Sweeneyho Todda. Ble. Vůbec nechápu, jak tam ty lidi mohli donedávna bydlet. Jo a ještě teď mám od toho makléře vymluvenou díru do hlavy. No věřili byste tomu, že si chtěl všechny ty domy, o kterých mluvil, vážně koupit ale jeho drahá mu to nedovolila?!?! Ne :D

Zítra jdu po dlouhé době do školy a vůbec se mi tam nechce. Zase mě ten hrozně iniciativní lektor Honza naštve.

3 komentáře:

otuais řekl(a)...

mě na aukru nic nekoupíš? :oD
jo a potom pošli nějakej šot z venkovského života :oD

Anonymní řekl(a)...

prosimte změn nastavení datumu...dyt to vypadá jak listopad...jinak naši ted koupili taky menší byteček v dobříši a sem jen rád protože máme všichni od sebe klídung..

pan Slina

Roxxanne řekl(a)...

Otuais: a co by sis tak představoval? Větší lednici? :D

pan Slina: Ses lekl, že jsou za dva měsíce Vánoce viď. Já si ani nevšimla, že tam je datum.. Tak to máš ohromný štěstí. Možná ti i závidim.