8. května 2008

Scary Friday

Woow...po ohromné díře v časoprostoru jsem konečně nějak dopatlala ten layout, takže už můžu psát. Musím říct, že se mi po tom hrozně stýskalo. Člověk by netušil, jak moc ho to blogování chytne. Měla jsem trochu problém s vložením obrázku...na chop-logic to vůbec nešlo, tak jsem to celé musela přesunout na pf-pf-pf a pak změnit i jména. Úplně dementní. A Otuais se mi smál, což mě pěkně nakrklo a chtěla jsem mu do odkazů napsat nějaký hnusný jméno...ale nechtěla jsem si to tu hyzdit :D

Nedávno jsem si řekla, že bych si mohla najít brigádu..jen tak. Vložila jsem na jobs.cz svůj životopis, ozvala se pár společnostem a ta moje nej- se mi ozvala...takže tam teď co? Takže tam teď dělám! Recepční na soboty a záskoky v postprodukční společnosti...chodí tam (sem tam a zase zpátky) buďto samí proplešlí nebo ti ucházející a mladí chlapíci, já se v nich vůbec nevyznám, protože jich tam je asi bilion... ale jinak je to skvělá práce v tom, že neni tak stereotypní. To mi vyhovuje, protože jinde bych nevydržela:)

Omg, už nikdy.. nikdy nepůjdu s neznámým spolupracovníkem ven na pokec (jak tomu říká on). Vzal si ode mě číslo a dneska ve 4 ráno (!!!!) mi psal. Chápejte, kdyby vypadal jako bohém* a choval se jako bohém.. ne, zrzavá karikatura :D

Btw. I a P byly v noci viděny u dívčí střední školy v jejich rodném městě, jak kradou tulipány. Celé nadšené si je vzaly domů a tam zjistily, že je nejspíš (určitě) natáčela kamera. Pina sestra ty tulipány ještě vystavila do okna, aby to všichni viděli. Takže teď obě očekávají rozhořčené články v místních novinách o zrůdném vandalismu :D


K tomu layoutu...ten hrozně hezkej pán se jmenuje Milo Ventimiglia a ta kreatúra, co na něj kouká je tu jen a jen pro Luldáka. Chobotnička.

*bohém - nejlépe nespolehlivý!! Prototyp našeho vysněného chlapa.

6 komentářů:

Maissagné řekl(a)...

wooooow, to je naprosto krásný layout 8) Peeeeter & Chocolate <333

P je správná zlodějka tulipánů, když měla i černou čepici! :D prostě profesionálka :D

btw... ehm, nechtěla bys zrušit to ověřování slova? to je blbý to furt psát když ti chci napsat komentář :D

otuais řekl(a)...

otuais, to je bohém, co? :oD

Roxxanne řekl(a)...

madelaine: né, mě to ověřování slova hrozně baví...jo zrušim, pěkně mě to štve :D

otuais: hmm..no to on teda rozhodně je :D:D

Lairen řekl(a)...

no teda Te quiero, ty válíš! :D já mám teď úžasnou náladu no, takže Ti to tu všechno pochválím.. ten chlap je hrozně moc krásnej, ta chobotnička roztomilá a zbožňuju Tě za to, žes to tu zase dala do kupy! :D <3

Feliska řekl(a)...

já ji za tu její dobrou náladu zabiju!

jinak tu nejsem, nikdy jsem tu nebyla a nikdy tu nebudu, jelikož se strašně učím a hrabe mi z toho! (teda ne že bych začala, hrabe mi z toho, že se vůbec mám učit...)

to nic, to jenom připomínka že ještě žiju, jenom mě kleplo...

Roxxanne řekl(a)...

Budeš... chci kulatý žejkačky a další gumový medvídky :D

Neboj, už brzo dohrabeš :*