22. května 2008

day by day

Přemýšlela jsem o tom, proč maj občas lidi nutkání dávat svým psům naprosto úchylná jména. Největší příklad ze všech je Pink a její Fucker. Vážně si neumim představit, jak mi třeba můj Kretén, Sračka nebo Debil uteče a já na něj přes celé město budu volat... Schválně kolik lidí by se na to otočilo :D:D. Ale tak nejde jen o sprostá slova...jsou i jiný..horší. A třeba taková Tequila, jak se jmenuje můj pes, vůbec divné jméno není. Skvěle se to k ní hodí, protože vypadá jako typický squaterský pes...a ti se nemůžou jmenovat Alík nebo Bobina!

Když už jsem se o ní zmínila dopoledne (kdy jsem ten první odstavec psala), tak ještě musím napsat její úžasnou úchylku a to jest vybíhání z domu v ten nejfrekventovanější čas, kdy vynášíte věci z auta, všude na ulici jsou lidi a na silnici jezdí aut jako nassss.. Aby toho nebylo málo, tak to naše auto začne obíhat a čekat, kdy jí otevřeme dveře, aby si naskočila a "jedem ne!" Fakt úžasnej pohled na celou rodinu, jak odhazuje věci a křičí na ní:D Vůbec bych jí potom neurvala hlavu!

Po téhle eskapádě jsme (bez tý blbky!) odjeli za mou skorotetou Tinou pro míchačku, neboť se konečně bude dodělávat terasa, kde se už brzy budu moci vyvalovat a tak...teda ne, že by to teď nebylo možný, ale pak to bude ještě větší požitek :D Už se těšim.

Jinak zítra jdu do práce na ranní, čehož se bojím..protože ve všední dny je tam více lidí a více zodpovědnosti a to neni nic pro mojí neorganizovanou povahu... tak si říkám, co tam všechno podělám a tak :D Doufám, že do toho vpluju správnou ploutví.

Jo a kdybyste nevěděli, co si dát do mp3, tak se zeptejte Otuaise, neboť on je v tomhle fakt mástr :D

Mějte se krásně a myslete na mě v nadcházejících pracovních dnech:)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

můj tříhlavý pes se menuje Umrecht...peace

Pliw

Maissagné řekl(a)...

"Vážně si neumim představit, jak mi třeba můj Kretén, Sračka nebo Debil uteče a já na něj přes celé město budu volat..."

:D:D:D

Rachelin pudl se jmenuje pepřenka a fretka její ségry Držtěnka :D

otuais řekl(a)...

nedávno jsem viděl nějakej dokument z austrálie a tam e jeden pes jmenoval fuck ya, normálně na něj volali fuck ya :oD a v titulkách běželo vyliž si, úžasný :oD

jen se ptejte :oD ale vyhovím asi jen takovým jako je sheilí :oD

Roxxanne řekl(a)...

Pliwe...by si zasloužil nějaký tvrďácký, styď se.

Maddy: no to je aspoň roztomilý :D hehe, na to se jí zeptám :D

Oťásku, takže tu reklamu jsem dělala pro sebe jo :D ale jinak je to od tebe nečekaně milé :D

NN řekl(a)...

Fucker je úplně nejlepší <3