18. května 2008

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Nebudu mluvit o tom, že jsem v práci jedla zase samý nezdravý věci plný éček a kyselin, takže na to co nejdřív chcípnu.. a že jsem koukala jako idiot, když se tam objevil nb. Přejdu rovnou k cestě domů. Musela jsem až na Zličín, odsud na Kladno a tam se klepat, abych stihla mhd do Slaného... V tom autobusu jsou vždycky minimálně dva úchyláci a zpravidla 1 chlapík totálně-namol. Ale včera ne! Nikdo neopruzoval...nic. NIC až na to, že jsem seděla těsně za řidičem a ten řidič celou cestu (tj asi 30 minut) poslouchal techno na nějakém sto let starém magiči. Umíte si představit Gwen Stefani v techno podání? A znělku z pevnosti Boyard? Já už jo.. Ale mělo to jednu skvělou výhodu - že jsem 30 minut nemyslela vůbec na nic, neboť to nešlo :D

Dneska jsme s Luckou byly v mý oblíbený rybičkatý kavárně a dokonce jsme vylezly i na Petřín! No fajn, tak nás tam dovezla lanovka. Ale asi po 15 letech jsme byly v zrcadlovém bludišti a vůbec jsme neřešily cestu ven...jenom jak vypadáme z jiného úhlu a jakej máme v těch zrcadlech zadek :D nevadí.


btw. vůbec to tý Sláviji nepřeju.

Žádné komentáře: