15. srpna 2008

Mi querida...

Na počátku všeho byla chuť napsat spot. Pak ale přišel nezván, nečekán technik č. 8545213 a zkazil mi náladu. No ale stejně ho píšu, vidíte jak jsem blbá :D Dokonce jsem si v průběhu týdne psala poznámky do mobilu jako - podprsenka, kino, obšourník a tak..ale obšourníka vás ušetřím, už si nepamatuju co jsem tím chtěla říct.

Minulý dýden jsem si koupila Premiere a v něm byl 1+1 lístek zdarma. Tak jsem vzala sestru na Indyho. Sedla jsem na bus do Prahy, kde jsme se měly setkat, strčila do uší hudbu a vytáhla učebnici. V Praze na pana řidiče přišly nějaké sadistické choutky, protože jel stylem brzda-plyn. Nakonec jsme málem bourali a jednomu chlapíkovi vypadl mp3 ze sluchátek a nahlas přes bus hrálo "let it beeee". Nevěděla jsem, jestli se smát tomu, co ten pán poslouchá, nebo co to v kontextu s tím málemnabouráním Beatles zpívají :D


Indy byl skvělý...je to pro mě prostě klasika, jako malá jsem žrala všechny 3 díly. A když tam Shia ještě k tomu hraje jeho syna..toho herce miluju:) Před tím kinem jsme si ještě daly bagetu s uzeným lososem - čerstvoučká a křupavá! Připravila mi ji má bývalá spolužačka. Zde mám pro vás malý sketch na téma setkání bývalých spolužaček.


To hnědý je bageta jasný?XD

K té podprsence. To jsem takhle jednou jela do práce, neměla si co číst, tak jsem čuměla po lidech. Nastoupila dívka-asi-23-let, neměla na sobě podprsenku a byla jí očividně zima!!!! A za ní stála další taková. Já myslela, že mě klepne. Koukala jsem co chlapi a chlapi dělali že nic a klopili zraky- Ze sebe dělali úplný eunuchy. Každopádně se mi to dost hnusí.. Chápu, proč se Masáňce nechce mdm Bissaire koukat na bradavky!

Už se mi nechce psát o tom, jak jsme místo do Dejvic jely do Motola. Zas někdy příště:)

Těším se na svou Mask of Magnamity, kterou mi slečna z Lushe přiveze..speciálně pro mě XDD jsem totiž otravnej zákazník.

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ty poznámky jsem si jednu dobu dělala taky ale pak jsem si vždycky připadala jak naprostej debil... XDDDD

a co máš proti bítlsákům? ;DDDDD

Anonymní řekl(a)...

cassidy má ráda lístky 1+1, vždycky to potěší :D

Anonymní řekl(a)...

ještě jeden příspěvek XDDD
našla jsem totiž jedny poznámky, u kterých moc nevím jako o co mi šlo XD : plurk,destnik->,vysoka,koncert XDD

by mě zajímalo co tou vysokou chtěl básník říct jako :DDDD

Anonymní řekl(a)...

Indiana Džouns je prej otřesnej.. teda já nevim, ale prej moje sestra na ten film zanevřela od doby kdy se indiján schoval do ledničky aby ho nezabila bomba XDDDDD. Amíkovskej film toto :P. Ale nevim, že, já to neviděla XD. jak jte jely do motola.. aach, 10 minut od domova to mám XDDDDDDD

Anonymní řekl(a)...

cos delala v motole? tam bydlim XDD

Maya řekl(a)...

Já bych bez podprsenky nevyšla, nemůžu si to dovolit :D

Maya řekl(a)...

Já bych bez podprsenky nevyšla, nemůžu si to dovolit :D

Roxxanne řekl(a)...

lucz, já mám bítlsáky ráda! Asi lepsi si ty poznamky nedelat :D

cass, to já taky..přemýšlela jsem, že bych chodila a kradla v obchodech tu jednu stránku z Premiere :D:D

inquee, jo amíkovskej..ale neříkej, že se na amíkovské nekoukáš..! oni jsou totiž všude:D

hanit, ja se tam ztratila z Andela..ona ta tramvaj najednou zatocila a bylo to :D

mayo, ale jdi :D ja bych si hlavne pripadala jak nahata!!

Anonymní řekl(a)...

do motola ale nejezdi tramvaj XDDDDD to musela huste zatocit v tom pripade ze vyjela ten kopec XDDDD

Roxxanne řekl(a)...

vozovna motol XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Anonymní řekl(a)...

no ja vim kam myslis, se to tam jmenuje motol ale je to uplne nekde v prdeli XDDDDDD

Roxxanne řekl(a)...

to mi povidej! XD